Vážení klienti,
na této stránce bychom Vás rádi informovali o našich smluvních partnerech - zdravotních pojišťovnách a o tom jak postupovat v případě Vašeho zájmu o využití našich lékařských a rehabilitačních služeb hrazených těmito smluvními pojišťovnami. Zároveň Vás zde budeme informovat o zajímavých nabídkách a akcích, které Vám tyto zdravotní pojišťovny nabízejí.
IPREA s.r.o. má smlouvu se Všeobecnou zdravotní pojišťovnou 111, se Zdravotní pojišťovnou ministerstva vnitra 211, s Revírní bratrskou pojišťovnou 213 a se Zaměstnaneckou pojišťovnou Škoda 209.
Jste-li pojištěncem VZP, můžete se v rámci této pojišťovny stát členem Klubu pevného zdraví ( KPZ ) a tím získat ještě celou řadu výhod a slev. Čtěte více na klubpevnehozdravi.cz/. IPREA s.r.o. poskytuje členům KPZ následující slevy:
- 15% na služby Iprea ze základních katalogových cen,
- 15%
slevu ze základní katalogové ceny na pobyt a balneo služby v hotelu
Aurum v Krkonoších a v hotelu Reitenberger v Mariánských Lázních,
- 20% sleva ze základních katalogových cen balzámů Rehacosmetics - Rehavit, Rehaderm, Rehasport.
Jak postupovat při čerpání služeb ?
Máte-li potíže s pohybovým aparátem (bolest zad, kloubů, svalů, jste po úraze apod.) a jste pojištěncem jedné z výše uvedených zdravotních pojišťoven, můžete se prostřednictvím recepce objednat k našemu lékaři - specialistovi (neurolog, ortoped, rehabilitační lékař), který Vás vyšetří, zhodnotí Váš zdravotní stav a doporučí další postup tj. odešle Vás na specializované vyšetření (např. RTG) nebo předepíše léky či vhodnou rehabilitaci.
Pokud Vám lékař rozepíše rehabilitační procedury, objednejte si hned na recepci termín k fyzioterapeutovi, který Vám na základě vystavené žádanky od lékaře poskytne příslušnou rehabilitační péči.
Po skončení rehabilitační kúry se znovu objednejte k lékaři - specialistovi, aby zkontroloval efekt terapie a Váš zdravotní stav.
Jste-li pojištěncem jiné zdravotní pojišťovny, máte možnost si u nás veškeré služby zaplatit nebo se můžete obrátit na jiné zdravotnické zařízení, které má smlouvu s Vaší zdravotní pojišťovnou.
V případě jakýchkoli dotazů nás kontaktuje prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky přes recepci střediska.